Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Sprint QV - 1983 още едно италианско купе от Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo Sprint QV - 1983 още едно италианско купе от Перущица

    Май е време да се похваля с още една Алфа в гаража.
    Колата я взех съвсем скоро от собственик и голям манияк на Спринт, който мина на Спринтове от преди фейслифта.
    Колата си беше в Перущица и се радвам, че остава тук! Концентрацията на стари Алфи в изключително висока в това малко градче. O
    За нея:
    Моделът е Alfa Romeo Sprint QV (Quadrifoglio Verde) произведена 1983г. .
    Предно предаване с боксерен двигател, 105 коня с механични пулове на клапаните и два двойни Вебера. Mалкото братче на моята Алфета .
    Чудесен модел с характерна за спортните италиански купета от 70те форма.
    На дизайн е по-опростен от GTV, но за мен си остава много привлекателна Алфа Ромео.
    Доста бройки са се движили из България с идването на демокрацията, но днес за останали изключително малко.
    Моята е карана в последните 5 години като ежедневна кола през лятото, като предното кърпене не е било особено качествено.
    Проблема на тези автомобили е известен на всички тук - ръждата. Изключително лоша защита от корозия, въпреки твърденията за супер галванизация по рекламните брошури. Наел съм се със задачата да възстановя ламарините на купето. За съжаление нямам условия да го направя аз и ще трябва да търся майстор.
    За момента колата е с регистрация, документи и в добро техническо състояние. Доста от вас са я виждали по ретро ралита и паради.
    Ако стане купето така, че да ми хареса продължавам с детайлите.
    Имам да сменя предната решетка заедно с фаровете, понеже в момента е с решетка от преди фейслифта. Липсват и страничните пластмасови лайстни на вратите понеже на предния собственик така му харесва повече. Предната броня не е монтирана правилно и хем виси, хем стърчи.
    Все още се намират части по техниката, но колата е с много нови части по окачване и ремонтиран двигател. За 105 Алфови коня би трябвало да е доста зло купенце.
    В момента не върви както ми се иска, но мисля, че с реглаж на карбураторите от мой доверен човек ще има разлика или най-малкото ще разбера дали всичко с мотора е наред.
    Не мисля, че някога ще достигна състоянието на Алфетата, но и не ми е това целта. Искам кола, която лятото да карам по-спокойно и да ми стои на паркинга без да и треперя. Зимата в гараж! >







    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  • #2
    голяма стойка вади спринта. даже някак по ми харесва от гтв-то, но ако тръгнеш да го стягаш по същия начин, доста работа ще ти се отвори.
    точка

    Comment


    • #3
      Ами едно голямо Честито и от мен колата е страхотна ,вярно има работа но като гледам грижите по гтв-то Спринта пак ще има заводски вид.Поздравления имаш неповторими автомобили
      Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
      155 2.0 16v 150hp Super
      146 1.9 jtd fl

      Comment


      • #4
        Честито!
        Много ти завиждам!
        само тоя тежък ауспух ми идват в повече.
        Иначе има страхотно излъчване
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Поздрави,че тя е много запазена бе.
          Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
          LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
          Alfa 75 2.0
          EX

          Comment


          • #6
            Браво Митак, хубава е колата, а в твоите ръце ще стане още по-хубава. С коя спирачна система е? Има мегдан за леки подобрения, ако не гониш 100% идентичен вид.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Честито и от мен за придобивката! Със здраве да ѝ се радваш. На снимките изглежда доста добре, сигурен съм, че ще става все по-хубава колата.
              Както веднъж ти казах, части за Спринт се намират, единственото, което не се намира е здраво купе, на което да се монтират.
              Иначе и карбураторите се регулират лесно, и спирачките се правят. А за вървенето, ако е в добро здраве, когато я натиснеш би трябвало тези гуми да превъртат и като минаваш на втора. Единственото, което бих те посъветвал да направиш е да махнеш центробежната пружинка, която е на палеца на делкото и да запоиш някаква тел на нейно място, има разлика
              А това, че няма да я караш зимата, донякъде е хубаво, но никога няма да разбереш каква кола имаш докато не я изкараш на някой затворен заради снега път с 4 гуми с шипове.
              Поздравления още веднъж от мен.
              И един въпрос към адаша: какви идеи имаш за подобряване на спирачките на тези таралясници с вътрешните дискове?
              alfa romeo sprint 1984

              Comment


              • #8
                Ами за Спринт с вътрешни дискове лечението е лесно - шенкели от 33 първа серия, по-големи дискове и апарати от Опел + хубави накладки. Нещата стават коренно различни.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Честито, Мите! Отбелязваш хетрик за Алфите в Перущица
                  Колата наистина хваща окото! Очакваме след време, да прави конкуренция на Зеленото по лъскавост
                  Само едно ми е интересно- как ще редуваш коя да седи в гаража повече? 3 Алфи и ако не се лъжа имаше и една Лада (има ли я още)?
                  “Nothing great in the world was accomplished without passion.” ~ Georg Wilhelm Friedrich Hegel
                  AR 145 1.4 TS 16v '97

                  Comment


                  • #10
                    За да бъда честен ще споделя, че линията на Спринт ми харесва повече от на Алфета ГТВ.
                    Алфетата обаче е коренно различен автомобил. Много по-зрял, много по-завършен и способен. Боксерите са "по-дървени" от редовите алуминиеви легенди, но пък и те имат много неотлъчни фенове като мен

                    Спринта е с предно окачване и спирачки от 33, външни дискове. Спира доста добре, всичко е чисто ново по спирачките.
                    Отзад е с дискове, също в идеално състояние и спира равномерно отзад.

                    Спирачките не ги мисля въобще в момента.

                    За момента търся хубава предна решетка то 2ра или 3та серия.
                    Външи фарове намерих (с габарит в лефректора).


                    Ладата също се съхранява и раздвижва от време на време.
                    И за нея събирам части. Пълна лудница
                    Някой ако има останали части за Лада от едно време да се обажда.
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                      За да бъда честен ще споделя, че линията на Спринт ми харесва повече от на Алфета ГТВ.
                      Алфетата обаче е коренно различен автомобил. Много по-зрял, много по-завършен и способен. Боксерите са "по-дървени" от редовите алуминиеви легенди, но пък и те имат много неотлъчни фенове като мен

                      Спринта е с предно окачване и спирачки от 33, външни дискове. Спира доста добре, всичко е чисто ново по спирачките.
                      Отзад е с дискове, също в идеално състояние и спира равномерно отзад.

                      Спирачките не ги мисля въобще в момента.

                      За момента търся хубава предна решетка то 2ра или 3та серия.
                      Външи фарове намерих (с габарит в лефректора).


                      Ладата също се съхранява и раздвижва от време на време.
                      И за нея събирам части. Пълна лудница
                      Някой ако има останали части за Лада от едно време да се обажда.
                      За каква Лада става въпрос?!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        1979г. - 1500 S, 21061
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #13
                          Докарай го Спринта да го раздвижим и поразгледаме

                          Ако не се лъжа, именно на тоя Спринт му извеждах спирачките отвън преди много години. На един от Спринтовете на другия Митко съм го правил това, но не знам дали е този.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            Мите... не е перфектна, никак даже, но мисля че с малко играчка ще стане
                            Attached Files
                            1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                            1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                            1999 Citroen Saxo 1.0
                            Never Give Up! Just keep walking... ®

                            Comment


                            • #15
                              Мога, идеална е!
                              Аз имам една леко изрязана в около единия фар, но и липсва скудетото.

                              Боби, трябва да питам Митака дали това е Спринта, по който си работил.
                              Скоро няма да идва в София понеже не съм сигурен в колата, а и ми се иска да я разглобя час по-скоро.
                              Едвам се сдържам!
                              Last edited by Speeder; d.m.y г., 11:05.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment

                              Working...
                              X